Przepraszamy za niedogodności.
Wyszukaj ponownie to co szukasz
Unilever jest jednym ze światowych liderów w branży towarów konsumpcyjnych. Produkuje i sprzedaje około 400 marek w ponad 190 krajach.
Unilever jest jednym ze światowych liderów w branży towarów konsumpcyjnych. Produkuje i sprzedaje około 400 marek w ponad 190 krajach.
Popularyzacja zrównoważonego stylu życia
Każdego dnia 2,5 miliarda osób korzysta z produktów Unilever, by dobrze wyglądać, dobrze się czuć i cieszyć się pełnią życia. To w przybliżeniu jedna trzecia światowej populacji. Nasi klienci nie tylko wybierają produkty ogólnoświatowych marek, w tym Lipton, Knorr, Dove czy Hellmann’s, ale też sięgają po kultowe marki lokalne, jak Bango w Indonezji i Suave w Stanach Zjednoczonych. Faktem jest, że trzynaście spośród 50 wiodących światowych marek należy do Unilever.
Zasięg geograficzny działalności zapewnia Unilever ogromne możliwości w skali globalnej, w tym wyjątkową pozycję na rynkach wschodzących, które generują 58% obrotów. Prowadzona działalność biznesowa obejmuje kompleksowy, globalny łańcuch wartości. Unilever współpracuje z tysiącami dostawców i wydaje około 34 miliardów USD na towary i usługi, w tym około 13 miliardów USD na składniki i surowce, z których w ponad 300 fabrykach zlokalizowanych w 69 krajach powstają produkty. Są one następnie rozprowadzane do 25 milionów sprzedawców detalicznych, od supermarketów po małe sklepiki, a także za pośrednictwem innych szybko rozwijających się kanałów, takich jak sprzedaż internetowa i bezpośrednia. Unilever jest też drugim co do wielkości reklamodawcą na świecie, biorąc pod uwagę wydatki na kampanie reklamowe.
Wyszukaj ponownie to co szukasz